Isnin, 3 Julai 2017

Vivix bantu anda berhenti Merokok

Vivix Membantu Anda Berhenti Merokok!!!

Tahu ka anda?
Rokok ada bahan kimia yang menghasilkan radikal bebas dalam tubuh, radikal bebas akan membentuk ‘chain reaction’ yang memusnahkan sel seterusnya organ dan membawa pelbagai penyakit.

Berhenti lah merokok,  Kalau bukan untuk diri anda. Lakukan untuk anak-anak,pasangan & keluarga anda kerana asap rokok memudaratkan Kanak-Kanak. Rokok juga boleh mengakibatkan mati pucuk. Rokok mengandungi berbagai-bagai bahan bahaya termasuk nikotin. Dengan itu nikotin mengakibatkan mati pucuk.

Kualiti sperma anda akan terganggu. Kemampuan menghasilkan ereksi akan berkurangan dan nafsu seks akan menjadi lemah. Selamatkan diri anda dari mati pucuk, Jangan biarkan diri anda menjadi mangsa nikotin.Bertindak bijak, jangan merokok

Bagaimana pula Vivix Shaklee membantu perokok berhenti merokok?


Radikal bebas? Tahukah anda asap juga merupakan salah satu cth rdikal bebas? apa yg perlu kita buat utk menghalang pembentukan radikal bebas tadi dengan pengambilan ANTIOKSIDAN yang mencukupi.

Antioksidan ialah molekul yang berinteraksi dengan radikal bebas dan memusnahkan ‘chain reaction’ tadi tanpa merosakkan sel.

Vivix Shaklee mampu bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki daripada peringkat yang paling asas iaitu DNA.

Apabila anda minum Vivix, ia akan menyebabkan anda rasa tak suka / kurang rasa lagi pada rokok kerana Vivix akan buatkan rokok anda terasa pahit. Ini bermakna sel-sel badan anda sedang menolak rokok tersebut.

Vivix sebenarnya membantu proses berhenti merokok dengan cara membuang nikotin yang ada pada DNA. DNA yang tercemar dengan nikotin akan dipulihkan dan dimurnikan apabila nikotin yang melekat padanya ditanggalkan.

Hasilnya, DNA akan kembali kepada keadaan asal dan menyebabkan perokok akan merasa pahit apabila merokok. Yang mana akhirnya perokok akan berhenti sendiri merokok ekoran dari rasa yang mereka alami tersebut.

VIVIX mengandungi kandungan resveratrol yang tinggi dan bertindak sebagai antioksidan yang sangat berkuasa. 

Jadi antioksidan ini lah yang membersihkan tubuh kita dari toksin tersebut sehingga satu tahap, apabila toksin-toksin tersebut sudah hilang atau berada pada tahap minima.

Dan jika anda mengamalkan pemakanan dengan antioksidan yang tinggi dan pada masa yang sama anda merokok, rokok tersebut tidak akan rasa sama lagi. Anda tidak lagi merasa nikmat merokok atau ketagih untuk terus merokok. 

Lama kelamaan anda akan berhenti. VIVIX juga membantu memulihkan sel-sel anda yang rosak akibat radikal bebas tadi dan menajdikan anda lebih sihat dan berseri.

Berhentilah merokok kerana merokok boleh menyebabkan stroke, serangan jantung, kanser paru-paru dan banyak lagi..


Jom lihat dan baca apa kata Perokok Tegar  tentang  Suplemen Vivix 

Testimoni 1



Testimoni 2


Testimoni 3


Testimoni 4 





Jom amalkan gaya hidup sihat

Katakan tidak pada Rokok, sayangilah diri anda, keluarga, pasangan & anak anda..KATAKAN TIDAK PADA ROKOK


Untuk dapatkan Vivix Shaklee anda boleh buat pembelian secara online dengan hanya klik gambar di bawah 
 atau berhubung dengan saya (Suhanah Muslin) Melalui:


ID :
 1087087
Facebook : Sue Anna
Whatsapp/telegram/Call : 01125353733
Instagram : sue_anna86
Email : suhanah.muslin@gmail.com


Untuk dapatkan harga lebih murah, saya saraankan anda mendaftar sebagai ahli kerana penjimaatan sehingga 25%dapat anda nikmati. Hubungi saya untuk daftar sekarang


Setiap pembelian supplement shaklee dengan saya, akan mendapat Tips, Jadual Pengambilan Vitamin serta Konsultasi Percuma berkaitan produk shaklee yang sesuai untuk anda, So jangan lepaskan peluang!! hubungi saya segera...

Terim Kasih...

4 ulasan:

Unknown berkata...

Banyak keburukan merokok..berhentilah wahai para perokok

http://rieina.blogspot.com/ berkata...

Merokok ni bukan saja memerbahyakan kesihatan , duit pon habis tau...baik berhenti merokok badan siat duit pon tk membazir...

Odah berkata...

Saya memang anti perokok.. Bahayakan diri sendiri dan orang lain. Kalau ada ahli keluarga yang prohatin, tolonglah syorkan Vivix untuk bantu mereka hentikan ketagihan rokok

Unknown berkata...

Dulu sebelum kawin mmg cari bakal suami yang tidak merokok sbb sgt nda suka dgn bau rokok. Kepada perokok di luar sana, jom stop rokok.

Set Kecergasan untuk Lelaki (Vitality set)

Opsss bukan wanita sahaja yang ada vitamin khas tau tetapi lelaki juga ada. Shaklee telah mencipta set khas untuk lelaki yang mahukan kesiha...