Jumaat, 8 Jun 2018

DETOX PALING MUJARAB

Mulakan langkah baharu dan dapatkan kelebihan detoksifikasi daripada sistem penghadaman yang sihat, tampilkan kulit yang sihat berseri, tubuh yang mantap dan cantik. Diperbuat daripada adunan sinergi herba lembut dan nutrien lain, set ini membantu untuk menyokong proses detoksifikasi harian anda secara semula jadi harian.
Mengapa Perlu Detox?
Setiap hari, badan kita terdedah kepada toksin dari persekitaran, pemakanan yang tidak sihat, dan tekanan hidup. Pendedahan yang kerap dan berterusan melemahkan keupayaan semulajadi badan untuk menyingkirkan toksin. Ia menyebabkan berlakunya pengumpulan toksin yang boleh membawa kepada pelbagai penyakit. Oleh itu, amalan detox secara berkala adalah penting untuk kesihatan.

Jom Cek pada badan kita, sering atau tidak alami masalah-masalah seperti ini ?

  • Ada masalah Penghadaman
  • Sering sembelit
  • Jerawat sering bertandang tidak kira dimuka , di badan .
  • Selalu letih dan tidak bermaya
  • Sakit kepala
  • Alami penuaan pra-matang
  • Masalah insomnia
  • Mempunyai berat berlebihan 


JIKA ADA WALAUPUN TIDAK SEMUA ! ANDA SANGAT PERLU DETOX!!

Bagaimana nak detox ni ? senang atau susah ? jawapannya segalanya dari diri kita sendiri , kita perlu push kan diri untuk berdetox demi kesihatan yang lebih sempurna .

5 Cara semulajadi detox yang boleh kita lakukan :- 

1) Puasa :
Sedia maklum , puasa amat membantu sistem-sistem dalam badan kita berdetox, di mana bila kita berpuasa , sistem dalam badan kita dalam boleh rehat .

2) Detox sistem penghadama
Ambil makanan yang berunsur fiber iaitu tinggi serat. Di antaranya ialah seperti sayuran dan buahan segar, gandum, oat, alfalfa, jus limau dan buahan berries .

3) Detox hati
Bantu hati kita untuk membuang toksin-toksin yang sudah lama terkumpul , antara cara yang boleh kita lakukan kurangkan pengambilan kafein, alkohol, garam, gula, makanan  yang diproses dan sebagainya

4) Detox melalui kulit
Minum air masak yang telah di tapis dengan penapis air  dengan cukup walaupun semasa berpuasa. Lakukan sedikit senaman untuk galakan keluarnya peluh .

5) Makanan berkhasiat
Perlu kawal pemakanan yang mempunyao banyak lemak , berminyak, perlu pastikan makanan yang kita ambil berkhasiat . kita juga perlu mengambil makanan tambahan dan juga vitamin untuk pastikan badan kita bekalkan nutrisi yang baik.


7 Manfaat Detox:
  • Menurunkan Berat Badan
  • Kolon Lebih Sihat
  • Meningkatkan Tenaga
  • Mengawal Nafsu Makan
  • Kulit Lebih Cantik
  • Menguatkan Sistem Imun
  • Tidur Lebih Lena
TAPI KADANG-KADANG KITA TAK TERBUAT !! sebab hari-hari pun ambil makanan dan minuman yang boleh mendatangkan toksin , JADI SAYA INGIN CADANGAKAN CARA YANG MUDAH DENGAN SET DETOX SHAKLEE .
1. Vivix
 Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan anti oksidan yang dihasilkan daripada ekstrak drpd campuran unik botani spt Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. 

Polifenol pula adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Ia merupakan suplemen anti penuaan tahap selluar yang terbaik di dunia.

Detoks Program dengan Vivix Shaklee adalah program untuk menyahtoksin yang dilakukan untuk tujuan “pembersihan” organ, darah dan sel sel badan. Semasa detox, Vivix membantu memberi tenaga pada sel untuk membaik pulih kesan toksin yang merosakkan badan dan beri tenaga untuk menyahtoksin dengan lebih efisyen

Ia bukan sahaja semata mata untuk membuang toksin, malah Vivix Shaklee membantu memperbaiki sellular DNA kita, melambatkan penuaan tahap sellular, menggalakkan pembentukan  mitochondria ( pusat yang menghasilkan tenaga untuk sel) serta melambatkan pembentukan protin AGE yang boleh menyebabkan kerosakan dan menggangu keutuhan sel sedia ada.

2. DTX Complex
Dicipta untuk membekalkan nutrisi yang menyokong dan merangsang fungsi hati yang sihat, menggunakan formulasi herba yang melindungi dan merangsang fungsi tubuh untuk mengekalkan hati yang sihat. DTX mengandungi extrak cendawan Reishi, schizadra, ekstrak dendalion, kunyit dan articok. Kandungan DTX Complex Shaklee kaya antioksida bantu rangsang baik pulih dan regenerasi sel hati dan bantu mengekalkan pengaliran hempedu yang normal serta mengeluarkan toksin dari badan. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

3. Herb-Lax
Pemakanan seimbang yang kaya dengan serat, pengambilan air yang banyak dan senaman yang kerap menyumbang kepada pergerakan usus yang sihat. Untuk melegakan masalah sembelit yang kadang kala berlaku. Herb-lax juga melegakan masalah sembelit. Semasa Detox Program, usus yang sesak dengan toksin dan bahan lain yang menyekat pergerakan usus akan cuba disingkirkan. Selain daun senna, herblax juga mengandungi herba-herba terpilih untuk membantu pelawasan, elak sembelit dan meningkatkan kesihatan usus.
4. Alfalfa Complex
Dikenali sebagai gudang nutrien. Akar tunjangnya mencecah sedalam 6 meter, membekalkan pelbagai nutrien dan mineral. Kandungan klorofil dan nutrisi dalam Alfalfa Complex menjadikannya diuretik semulajadi iaitu agen penyahtoksin sejak turun temurun. Alfalfa juga bantu tingkatkan sistem penghadaman dan mengurangkan bau badan.

5. Peppermint-Ginger Plus
Membekalkan herba semula jadi untuk memberi kelegaan kepada sistem penghadaman anda. Pudina dan Halia yang digunakan secara tradisional dan turun menurun untuk sensasi menenangkan dan melegakan perut. ia juga boleh membantu melawaskan penghadaman. Kandungan dalam supplemen ini mengurangkan angin di usus dan perut dan melancarkan proses penghadaman. Kalau orang yang sering mual dan loya pun sangat direkomenkan ambil supplemen Peppermint Ginger Plus ni
4 Kelebihan Memilih Set Detox Shaklee :

  • Semua bahan supplemen yang direkomenkan adaah bersumberkan semulajadi dan terbukti sihat, selamat dan berkesan.
  • Semua supplemen adalah sesuai untuk sesiapa saja dan menu makan adalah sesuai untuk semua dan boleh diolah mengikut citarasa individu.
  • Sebaik saja anda beli set complete detox ni, anda akan jadi ahli Shaklee dan diberikan support sepenuhnya sepanjang Program Detox.
  • Malah, anda dapat menambah pendapatan jika anda berkongsi dan menarik ramai lagi menyertai Program Detox ini.
1001 kebaikan Detox Shaklee 



Jom lihat apa kata pelanggan yang telah mengamalkan Set Detox Shaklee

Testimoni 1



Testimoni 2


Testimoni 3


Testimoni 4


Testimoni 5



Untuk dapatkan Set Detox anda boleh buat pembelian secara online dengan hanya klik gambar di bawah
ID : 1087087
Facebook : Sue Anna
Whatsapp/telegram/Call : 01125353733 atau klik gambar di bawah:
Instagram : sue_anna86
Email : suhanah.muslin@gmail.com
Untuk dapatkan harga lebih murah, saya saraankan anda mendaftar sebagai ahli kerana penjimaatan sehingga 25%dapat anda nikmati. 
Setiap pembelian supplement shaklee dengan saya, akan mendapat Tips, Jadual Pengambilan Vitamin serta Konsultasi Percuma berkaitan produk shaklee yang sesuai untuk anda, So jangan lepaskan peluang!! hubungi saya segera...


Terima Kasih

2 ulasan:

Unknown berkata...

Jom detox the Shaklee Way

Unknown berkata...

Detox penting untuk stamina fizikal dan mental

Set Kecergasan untuk Lelaki (Vitality set)

Opsss bukan wanita sahaja yang ada vitamin khas tau tetapi lelaki juga ada. Shaklee telah mencipta set khas untuk lelaki yang mahukan kesiha...