Isnin, 11 Jun 2018

Pengalaman buat DETOX

Detox Cara Shaklee??Apa Kebaikannya?

Banyak kebaikannya tau..
Mau tau apa kebaikannya?

Hari ini saya mau kongsikan kebaikan yang di perolehi selepas buat Detox dengan cara Shaklee ni. Banyak kelebihannya, ini hanya separuh sahaja tau.

☆ Paling best berat badan makin turun
☆ Badan makin bertenaga dan ringan. 
☆ Muka yang berjerawat teruk tu da hilang serta parut pun pudar.
☆ Muka berseri
☆ Perut buncit da jadi slim melim
☆ Migrain pun berkurang
☆ Resdung / alergik semakin sembuh

Dan banyak lagi kelebihannya..

Dari segi pengalaman saya pula..(join detox tahun lepas 2016) mula-mula itu rasa susah, yala kita kenaa ajar diri makan makanan sihat tapi atas sokongan dan semangat kawan-kawan yang join detox beri semangat..Alhamdulilah akhirnya saya berjaya habiskn program detox..

Apa yang saya rasa selepas buat detox adalah badan terasa ringan, bertambah cergas, kulit brseri-seri, tidak lagi kusam, alergik semakin sembuh, semakin lawas  dan banyak lagi la.. 

Anda boleh lihat sendiri gambar saya sebelum dan selepas detox..



Kenapa perlu DETOX?

1. Buang Toksin dari Badan
~ Toksin ni umpama Racun dalam badan. Toksin ini boleh datang dari pelbagai sumber spt pencemaran air dan udara, makanan yang mengandungi sisa racun perosak, bahan pengawet serta bahan kimia dan logam berat..jom buat detox !!

2. Dapat Elak Penyakit Berbahaya
~ Toksin dari persekitaran boleh membawa pada penyakit Kanser, sakit jantung, tekanan darah tinggi, strok, Eczema, Alergi dan banyak lagi. Mujur badan kita ada sistem detoks semulajadi untuk menapis bahan merbahaya ini. Namun begitu sekiranya kita tidak pernah buah detox sistem itu akn menjadi lemah..so jom kita amalkn detox!!

3. Dapat Tingkatkan Sistem Imun yang semakin lemah
~ Bila badan kita banyak toksin sistem imun kita akan semakin lemah dan kita jadi mudah dijangkiti selsema, demam, apa2 penyakit yg melibatkan sistem imun dan mengganggu kualiti hidup dan produktiviti kerja juga.
~ Oleh itu,  Detox yg di buat secara berkala dapat bantu menguatkan kembali fungsi sistem imun dan melawan jangkitan penyakit.

4. Boleh Turun Berat Badan
~ Sebenarnya lebihan toksin boleh jadi punca utama badan kita Gagal Membakar Lemak atau kurang efisyen dalam membakar lemak. Akibatnya, kita diet nak turunkan berat tapi tak jadi-jadi. Oleh itu Detox boleh membantu turunkan berat bdan.
~ Sekiranya bdn kita banyk toksin, penyerapan suplemen tidak efesyen..

5. Nampak lebih Muda 
~ Terdapat org yg mengandungi toksin ni kelihatan lebih tua dari usia atau berbanding kawan-kawan yang seusia disebabkan 'premature aging'. Namun begitu, Gaya pemakanan kita yg tidak seimbang, persekitaran juga menjadi satu faktor kita kelihatan tua kerana kita semua terdedah dgn radikal bebas.

6. Meningkatkan Tenaga dan Lebih Sihat
~ Selepas detoks, kita akan mendapat kualiti Tidur yang lebik baik, tidor yg lena dan kekuatan mental, fizikal dan emosi diperbaiki. Melalui detox juga pengambilan makan ringan akan berkurangan..tak percya jom detox!!!

7. Kulit Lebih Cantik, Sihat dan Berseri
~ Ramai yang mengalami kulit kusam dan berjerawat akibat dari diet yang tidak teratur, pemakanan yg tidak seimbang, juga dari persekitaran yang banyak toksin. 
~ Ini mengakibatkan kesihatan kulit luar dan dalam buat wajah Tidak Sihat & Cantik. Detoks yang betul dpt membuang toksin dlm bdan kita dan membantu meningkatkkan kesihatan kulit, mengurangkan jerawat, menguatkan akar rambut dan kuku dan wajah lebih berseri serta sihat..

Jom buat detox dengan menggunakan Set Detox Shaklee (klik link untuk maklumat lanjut tentang detox) insyallah banyak membantu dan sangat mujarab serta berkesan tau

So sesiapa yang mau buat detox boleh hubungi saya..insyallah saya akan bantu anda 


Untuk dapatkan Set Detox Shaklee anda boleh buat pembelian secara online dengan hanya klik gambar di bawah
ID : 1087087
Facebook : Sue Anna
Whatsapp/telegram/Call : 01125353733 atau klik gambar di bawah:
Instagram : sue_anna86
Email : suhanah.muslin@gmail.com
Untuk dapatkan harga lebih murah, saya saraankan anda mendaftar sebagai ahli kerana penjimaatan sehingga 25%dapat anda nikmati. 
Setiap pembelian supplement shaklee dengan saya, akan mendapat Tips, Jadual Pengambilan Vitamin serta Konsultasi Percuma berkaitan produk shaklee yang sesuai untuk anda, So jangan lepaskan peluang!! hubungi saya segera...


Terima Kasih


Set Kecergasan untuk Lelaki (Vitality set)

Opsss bukan wanita sahaja yang ada vitamin khas tau tetapi lelaki juga ada. Shaklee telah mencipta set khas untuk lelaki yang mahukan kesiha...