Selasa, 1 November 2016

Kini kembali

Syukur Alhamdulilah..sekian lama saya tidak menulis, akhirnya hati ini terdetik ingin menulis kembali setelah lama berehat menulis..

Sebenarnya blog saya ini dibuat pada tahun 2012 masa itu saya masih bujang,..hehe..lamanya menyepi..ngeeiii
Sehingga lah saya berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan yang kini berusia 1 Tahun 3 Bulan..baru saya teringat yang rupanya saya ada blog..hehe

Otak ini berkarat suda kalau bab menulis-menulis tetapi ini cara yang terbaik supaya otak ku ini boleh bekerja semula..hehehe

Semoga semangat ini akan bekekalan...
Kali ini saya ingin berkongsi tentang panduan meningkatkan tahap kesihatan

"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal, tetapi ianya datang dari Semangat yang tidak pernah Mengalah"

sumber : i love islam.com




Tiada ulasan:

Set Kecergasan untuk Lelaki (Vitality set)

Opsss bukan wanita sahaja yang ada vitamin khas tau tetapi lelaki juga ada. Shaklee telah mencipta set khas untuk lelaki yang mahukan kesiha...