Ahad, 8 April 2018

YOUTH SKINCARE BERKESAN DAN SEMULAJADI

YOUTH SKINCARE SHAKLEE

Sebut saja Youth skincare pasti ramai yang tahu sebab keberkesanan dan kandungan skincare tersbut. Walaupun lambakan skincare di pasaran, keberkesanan Youth skincare tidak ada tolak bandingannya. 

Sebelum nak ceritakan tentang Youth skincare, saya nak nasihatkan kepada semua kaum wanita diluar sana dalam memilih produk skincare pastikan produk itu bebas daripada bahan kimia berbahaya, semulajadi dan berkesan serta bukannya produk timbang kilo tau.. so berhati-hati la semasa memilih produk skincare, sayang muka tuuu, nanti niat nak cantik tapi lain pula jadinya..


Kenapa Youth Skincare Shaklee menjadi pilihan wanita Malaysia?

Youth skincare merupakan rangkaian Penjagaan Kulit Muka Shaklee yang mengantikan skincare Nutriwhite dan enfuselle shaklee


Antara KEISTIMEWAAN Skin Care YOUTH :-

✅ 100% Semulajadi
✅ Melalui kajian selama 8 tahun dan telah dipatenkan khas untuk Shaklee
✅ Tiada ujian ke atas haiwan
✅ Bebas daripada 1500 bahan kimia dan bahan penjagaan kulit yang berbahaya
✅ Terbukti mempercepatkan pembaharuan sel kulit 10x ganda kebih cepat 
✅ Pakar Oftalmologi diuji
✅ Bukan Comedogenic
✅ Sesuai untuk kulit sensitif
✅ Hypoallergenic
✅ Diuji ahli Dermatologi
✅ Bebas Gluten




Apakah rangkaian yang terdapat di dalam YOUTH skincare Shaklee?

Youth skincare shaklee terdiri daripada 6 jenis produk, iaitu:

a. YOUTH Luminous Gel Oil Cleanser
  • Pembersih pH seimbang TANPA Sabun 3-dalam-1, pembersih ini membasuh lembut, membersihkan & mempersiapkan kulit kita untuk produk youth yang lain.

b. YOUTH Perfecting Skin Toner

  • YOUTH Toner, kulit anda kelihatan lebih licin, lebih lembap dan juga terpelihara dari dari sel-sel yang telah mati punca kulit kusam dan bebas dari segala pencemaran persekitaran terutamanya toksin. Ia bantu menjadikan kulit lebih berseri-seri!
c. YOUTH Age Defense Mineral Moisturizer SPF 50
  • Melindungi kulit dari sinaran matahari. Sumber bahan semulajadi dari hidupan laut biopolimer yang terdapat di dalam moisturizer ini bantu lindungi kita daripada pencemaran. Kesan dari vitamin yang terkandung di dalam produk ini dapat membantu melembapkan kulit wajah dan meningkatkan penampilan tona warna kulit yang lebih sekata.
d. YOUTH Activating Serum         
  • YOUTH Serum ni mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang bantu pemulihan secara kritikal. Dengan campuran vitamin, polifenol, produk ini dapat membantu menghasilkan kolagen dan membaikpulih hingga pada tahap sellular, mengembalikan aura seri muka serta keremajaan kulit.
        
e. YOUTH Advanced Renewal Night Cream

  • Krim malam yang dapat menyokong proses pembaharuan sel kulit muka sewaktu sedang tidur. Wow, best sangat ni!.. bila bangun pagi kulit muka terasa lembab sangat
f. YOUTH Radiance C + E
  • Formula gabungan vitamin C tulen dan vitamin E ini bantu mencerahkan kulit dan ia telah terbukti dapat mengurangkan kesan garisan-garisan dan kedutan. Ia juga bantu mengurangkan pigmentasi, melicinkan tekstur kulit dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.


5 Kuasa Botanikal yang ada pada YOUTH skincare shaklee. hebat kan?  



  Asas kepada kulit cantik dan kelihatan muda adalah pembaharuan sel. kulit yang muda melalukan ini denganmudah. apabila umur meningkay, pembaharuan sel menjadi perlahan dan kurang menghasilkan kolagen serta elastin. Youth skincare ini tidak seperti penjagaan kulit biasa kerana ia menggunakan teknologi yang cangih bagi menangani penuaan bukan sahaja pada permukaan kulit malah menyasarkan pada peringkat set kulit anda.

 Shaklee juga telah melakukan dengan menggunakan YOUTH Complex yang dalam proses paten, dengan mengaktifkan protein Youth untuk menjana sel menghasilkan lebih kolagen dan elastin, membantu kulit anda bertindak lebih muda sepaya anda boleh Kekal Muda, Jelita.

  YOUTH adalah sebuah revolusi. Dengan 8 (lapan) paten dan paten-diproses. setiap produk YOUTH diformaulasi secara spesifikasi untuk menangani pelbagai faktor penuaan, samaada ianya cara hidup anda, kerosakan persekitaran atau penuaan semulajadi.










YOUTH  skincare ni ada kajian penyelidikan klinikal & saintifik ke?





Cara menggunakan YOUTH skincare shaklee untuk kulit 10 Tahun Lebih Muda dari usia sebenar... wow besttt kannn

Regimen Penjagaan Kulit Anti-Penuaan YOUTH® Shaklee di cipta untuk di pakai dalam 4 langkah mudah:


  1. Membersihkan
  2. Mencerahkan
  3. Pembaharuan
  4. Melembapkan (Menghidrat dan Melindungi)


Regimen Anti Penuaan YOUTH yang maju & canggih direka untuk berfungsi bersama-sama untuk memberikan hasil yang luar biasa dengan manfaat yang bertambah dari masa ke masa. 



Jadi kesan pemakaian akan lebih baik, jika lebih lama ia di gunakan kerana setiap produk dalam rangkaian YOUTH skincare dibangunkan dengan vitamin anti-penuaan.

Selain itu ia turut diuji oleh pakar mata (Ophthalmologist) membuktikan bahawa skincare ini selamat untuk mata, tidak merengsakan walaupun pada mata yang sensitif.


Untuk dapatkan Youth Skincare Shaklee anda boleh buat pembelian secara online dengan hanya klik gambar di bawah

atau berhubung dengan saya (Suhanah Muslin) Melalui:

ID : 1087087
Facebook : Sue Anna
Whatsapp/telegram/Call : 01125353733
Instagram : sue_anna86
Email : suhanah.muslin@gmail.com




Untuk dapatkan harga lebih murah, saya saraankan anda mendaftar sebagai ahli kerana penjimaatan sehingga 25%dapat anda nikmati. Hubungi saya untuk daftar sekarang


Setiap pembelian supplement shaklee dengan saya, akan mendapat Tips, Jadual Pengambilan Vitamin, Tips Penjagaan Muka serta Konsultasi Percuma berkaitan produk shaklee yang sesuai untuk anda, So jangan lepaskan peluang!! hubungi saya segera...

Terim Kasih...


5 masalah kulit dan cara atasinya dengan skincare






11 ulasan:

Fatin Hamzah berkata...

Penjagaan dalaman dan luaran yg yeRSS

Unknown berkata...

Skincare terbaik - berbaloi beli tau

Heera Saheira berkata...

Satu minggu boleh nampak kesan positif pada kulit.

momstercantik berkata...

Belum sebulan sy guna nampak sudah kesan sama kulit aa

Shafizah Man berkata...

Skincare yang sesuai untuk ibu mengandung or menyusu, bebas kimia merbahaya 👍🏼

Natural Vitamin Sihat ~ Shaklee berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Natural Vitamin Sihat ~ Shaklee berkata...

Kesan seawal 7 hari dah nampak perbezaan

Unknown berkata...

Beli pada bulan ini akan dapat FREE radiance C+E tau..

Unknown berkata...

Lets be-YOUTHiful

ceritera mamawawa berkata...

Tempah awal2 sebab tak lama masuk stok

Unknown berkata...

youth shaklee mmg x mengecewakan.. sangat terbaik

Set Kecergasan untuk Lelaki (Vitality set)

Opsss bukan wanita sahaja yang ada vitamin khas tau tetapi lelaki juga ada. Shaklee telah mencipta set khas untuk lelaki yang mahukan kesiha...