Rabu, 21 Jun 2017

Penawar Sakit Lutut Yang Anda Perlu Cuba

Penawar Sakit Lutut yang anda perlu cuba


Sakit sendi dan sakit lutut selalu terjadi di kalangan orang tua atau orang yang telah berusia. Kebanyakan orang yang berusia akan mencari ubat yang berkesan untuk merawat masalah sakit lutut, lenguh sendi dan masalah tulang. Semakin meningkat usia memang kesihatan urat saraf dan sendi tulang kalau tidak banyak mesti ada terganggu sikit., namun begitu masalah sendi ini juga boleh di hadapi oleh orang muda. 

Faktor Dan Punca Sakit Sendi
Antara faktor dan punca yang meningkatkan risiko sakit sendi ialah:
  1. Penuaan – Semakin berusia, sendi-sendi tubuh dah semakin banyak digunakan dan makin mudah cedera
  2. Berat badan berlebihan – Orang yang mengalami kegemukan ataupun obesiti, menyebabkan sendi tulang terpaksa menahan beban yang lebih berat terutamanya pada lutut dan peha
  3. Penggunaan sendi berlebihan – Seorang atlit ataupun orang yang banyak bekerja menggunakan fizikal, mungkin terlebih kerap menggunakan sendi yang berkenaan dan menyebabkan sendi mudah tercedera
  4. Sejarah keluarga – Masalah sendi boleh juga berpunca daripada faktor genetik
  5. Otot lemah – Otot yang lemah yang mengelilingi sendi boleh meningkatkan risiko kecederaan sendi tersebut akibat sokongan yang lemah


Kesan Akibat Sendi Yang Sakit?
Kesakitan sendi bukan saja mengganggu pergerakan tapi juga prestasi harian. Banyak pekerjaan yang boleh terganggu. Antara tanda-tanda biasa menandakan anda mengalami sakit sendi ialah:
  • Ketidakselesaan seperti susah bergerak atau sakit
  • Rasa kebas dan lenguh yang mengganggu
  • Kekurangan fleksibiliti pergerakan seperti menyebabkan mudah jatuh dan sebagainya

Sendi yang Sihat


Sendi yang tidak Sihat




Jom Ikuti kisah seorang ibu yang menghadapi masalah sakit lutut
Ini adalah salah satu masalah yang di hadapi oleh seorang pelanggan suplemen shaklee, di mana ibunya mengalami masalah sendi dekat lutut sehinggakan bendalir di lutut ibunya mengalami kekeringan dan mengakibatkan ligamen dekat bahagian lutut itu koyak...ngerikan? Walaupaun dia telah mendapat rawatan tetapi cecair yang dimasukkan ke dalam lutunya itu tidak bertahan lama dan mengakibatkan ibunya sukar untuk berjalan jauh.. Syukur Alhamdulilah setelah berikhtiar dengan Collagen Powder dan Vivix Shaklee lutut ibunya semakin baik..



Apa itu Vivix Shaklee?

Vivix Shaklee adalah minuman kesihatan yang kaya dengan anti oksidan yang dihasilkan daripada ekstrak drpd campuran unik botani spt Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.


Bagaimana vivix melegakan sakit lutut?

✔️ VIVIX mampu membantu sehingga ke tahap DNA. Ia bukan mengubah DNA tetapi memperbaiki dan merawat DNA yang bermasalah.

✔️ VIVIX ni ada ELDERBERRY yang digunakan secara tradisional untuk atasi masalah arthritis. Jadi sebab itulah sakit lutut boleh hilang.

Collagen Shaklee.

Hebatkan ramuan-ramuan dalam vivix ini sehinggakan jika disimpan dibawah suhu beku sekalipun vivix takkan pernah beku. Tak percaya? Cubalah dulu...Rasanya sedappp


Bagaimana pula Collagen Powder boleh membantu melegakan sakit lutut?

✔️ sakit lutut dan sakit sendi ni saling berkait rapat. Sakit lutut sebab tulang rawan mula haus & terhakis, dan juga sebab bahan bernama Collagen dalam tulang rawan mula rosak.

✔️ 50% dari tulang rawan memang terdiri drpd Collagen. Collagen inilah yang membantu mengekalkan kepadatan dan kekuatan tulang. Tapi bila umur kita dah 20 an, Collagen ni akan sedikit demi sedikit terhakis dalam tulang rawan.


✔️ Badan kita ni memanglah boleh hasilkan Collagen dengan sendiri. Tapi masalahnya bilangan Collagen yg kita hasil tu TAK dapat menampung bilangan Collagen yang rosak kat lutut tu. Lagi lagi kalau kita dah semakin berusia, lagilah kurang Collagen yang dihasilkan.


✔️ Sebab tu kita perlu topup Collagen dalam bdn kita dengan SHAKLEE COLLAGEN POWDER supaya bila sendi menyerap Collagen, secara perlahan Collagen akan baiki bahagian2 yang rosak dan menggantikan Collagen yang rosak.


✔️ SHAKLEE COLLAGEN POWDER bersifat elastik dan sangat kuat. Menurut kajian, seawal penggunaan 8 minggu, korang dah boleh nampak perubahannya.


Hidup sihat adalah pilihan semua orang. Semuanya mengimpikan kesihatan yang baik sepanjang hayat sebab badan kita ni kita nak guna sepanjang nyawa kita. Anugerah Allah Taala kan.. Tak ada siapa di dunia ni nak sakit kan. So tak salah kalau kita brusaha untuk ikhtiar..jom ikhtiar dgn Vivix & Collagen Powder shaklee..




Untuk dapatkan Set Kesihatan Lutut (Vivix & Collagen Powder Shaklee) anda boleh buat pembelian secara online dengan hanya klik gambar di bawah
atau berhubung dengan saya (Suhanah Muslin) Melalui:

ID : 1087087
Facebook : Sue Anna
Whatsapp/telegram/Call : 01125353733
Instagram : sue_anna86
Email : suhanah.muslin@gmail.com


Untuk dapatkan harga lebih murah, saya saraankan anda mendaftar sebagai ahli kerana penjimaatan sehingga25% dapat anda nikmati. Hubungi saya untuk daftar sekarang



Setiap pembelian supplement shaklee dengan saya, akan mendapat Tips, Jadual Pengambilan Vitamin serta Konsultasi Percuma berkaitan produk shaklee yang sesuai untuk anda, So jangan lepaskan peluang!! hubungi saya segera...



Terima kasih

7 ulasan:

Suzira Vun Sang berkata...

Pengambilan kolagen dan vivix secara konsisten terbukti mampu mperbaiki tahap kesihatan sendi kita... So suplemen ni wajib dicuba..

Norazian Ariffin berkata...

Biasa org ckp colegen utk kulit cantik... tapi colegen pun bgs utk lutut..

Brigett Rusx berkata...

Yea boleh ikhtiar..

Nowa Mommy berkata...

Kalau dibiarkan sakit lutut blh ganggu kualiti hidup

Bulan berkata...

x best kalu sakit2 lutut.terganggu pergerakan

kuai berkata...

Collagen cantikkan kulit dan sihatkan sendi.. Yay😍

Fal berkata...

Info yg bmanfaat.Saya suka collagen powder shaklee tu

Set Kecergasan untuk Lelaki (Vitality set)

Opsss bukan wanita sahaja yang ada vitamin khas tau tetapi lelaki juga ada. Shaklee telah mencipta set khas untuk lelaki yang mahukan kesiha...