Sabtu, 10 Jun 2017

VITAMIN C SHAKLEE






Tahukah Anda?

Tubuh anda mampu melalukakn pelbagai perkara, tetapi ia tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C. Oleh itu, anda perlu sentiasa mengambil Vitamin C untuk tubuh anda melalui pemakanan harian dan suplemen.


Vitamin C adalah vitamin penting yang larut air dan mempunyai pelbagai fungsi kepada tubuh, dengan fungsi utama sebagai antioksida yang baik. ia juga memainkan peranan yang penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya, smua yang membentuk tubuh anda. Vitamin c juga menyokong kesihatan otot, tisu dan saluran darah selain itu ia juga membantu melindungi kerosakan sel akibat pencemaran sekitar, stress, rokok dan diet pemakanan yang tidak seimbang.


Di bawah ini saya senaraikan sebab-sebab untuk kita jadikan vitamin C ini sebagai rutin harian kita :
✔Tubuh kita tidak dapat menghasilkan vitamin C dengan sendiri.
✔Tubuh kita akan kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian.
✔Vitamin C dalam badan akan menyusut apabila kita berada dalam keadaan tertekan (stress).
✔Bagi perokok, kandungan vitamin C dalam badan mereka sangat terjejas kerana 1 batang rokok mampu memusnahkan 50-100mg vitamin C dalam badan.
✔Pil perancang dan ubat tahan sakit juga mengurangkan kandungan vitamin C dalam badan.
✔Pengambilan vitamin C Shaklee secara berterusan mampu meberikan kesan positif kepada badan kita, terutamanya dari segi kecantikan kulit.

Manfaat Sustained Release Vita C Plus
  • Membantu pembentukan kolagen yang penting untuk menguatkan sel-sel tisu dalam badan. kolagen adalah sejenis proteun yang menyusun tubuh manusia. kolagen juga adalah struktur yang terlibat dalam pembinaan tulang, gigi, sendi, otot dan kulit
  • Vitamin C dapat membantu proses pembaikan tisu (bekas jerawat dan parut) dan mencerahkan kulit. 
  • Ia juga merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit secara semulajadi, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit.
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan
  • Mengatasi masalah gusi berdarah 
  • Melambatkan proses penuaan
  • mempercepatkan penyembuhan luka
  • Pengambilan Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menghalang pembentukan pigmentasi yang merupakan penyebab utama kepada jeragat pada kulit.
  • Memerangi kanser kerana ia salah satu anti oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan meransang pengeluran T-Cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tibih dengan berkesan.
  • Mengekalkan kolestrol sihat kerana ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah. Mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.


Keistimewaan Vitamin C Shaklee daripada Vitamin C Jenama lain.
  • Vitamin C Shaklee bersifat Sustained Release Vita C- plus adalah produk semulajadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung uang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif
  • Ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima (5) jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurangkan pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah obiji oran setiap jam selama lima (5) jam.
  • Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya
  • Ianya adalah Vitamin C Semulajadi, Tidak mempunyai pewarna tiruan mahupun pengawet tambahan 
  • 1 tablet bersamaan 7.5 biji buah oren





Sekiranya anda nak kan kulit cantik semulajadi, boleh amalkan pengambilan SR Vitamin C Shaklee. Sesuai dengan kandungan yang dibekalkan secara semulajadi untuk tubuh badan kita. 
Sebotol SR Vitamin C Shaklee mengandungi 180 biji tablet (RM 103.35) tahan selama 6 bulan penggunaan. Jimat sangat kan? 1 tablet hanya 0.574 sen sahaja.
Jom lihat apa kata pengguna Vitamin C Shaklee

Testimoni 1




Testimoni 2




Testimoni 3



Testimoni 4



Untuk dapatkan Vitamin C Shaklee anda boleh oder secara online dengan hanya klik gambar di bawah




atau berhubung dengan saya (Suhanah Muslin) melalui : 

ID : 1087087
Facebook : Sue Anna
Whatsapp/Telegram/Call : 01125353733
Instagram : sue_anna86
Email : suhanah.muslin@gmail.com


  



Untuk dapatkan harga lebih murah, saya saraankan anda mendaftar sebagai ahli kerana penjimaatan sehingga 25% dapat anda nikmati. Hubungi saya untuk daftar sekarang. 


Setiap pembelian supplement shaklee dengan saya, akan mendapat Tips, Jadual Pengambilan Vitamin serta Konsultasi Percuma berkaitan produk shaklee yang sesuai untuk anda, So jangan lepaskan peluang!! hubungi saya segera...

Terim Kasih...

















8 ulasan:

Unknown berkata...

Vitamin c yg selalu sy ambil ni.. Kesannya mmg awesome.

Nurulain Somel berkata...

Pendek kata kita sgt perlu vitamin C

Nurulain Somel berkata...

Pendek kata kita sgt perlu vitamin C

Brigett Rusx berkata...

Lagi2 vitaC nda dpt badan kita hasilkan memang perlu btl ambil vitaC

Kak Dai Shaklee Sabah berkata...

Vitamin C ni vitamin wajib ambil da kiranya ni. banyak benefit kan

Falinah berkata...

Vitamin c shaklee pilihan saya☺.Terbukti selamat dan berkesan utk diamalkan

Unknown berkata...

Lama lagi habis tu.. 1 botol kalau 1 orang makan mau 6 bulan baru habis..

Unknown berkata...

vita c shaklee sangat terbaik.. kulit saya makin cantik lepas amal vita c shaklee

Set Kecergasan untuk Lelaki (Vitality set)

Opsss bukan wanita sahaja yang ada vitamin khas tau tetapi lelaki juga ada. Shaklee telah mencipta set khas untuk lelaki yang mahukan kesiha...